14 freakingiskallafebruari 2012



Alla hjärtans dag var det ja.. Forever alone! Dock har jag min flickvän: Fanny Voxberg. Henne har jag alltid vid min sida, tur det! Dagen spenderades utomhus i snödriverna with ma' girlfriend. Tjänade ihop 130 riksdaler, way to go Bea! Nu tänkter ni säkert "omg, how did she do that"???
Samtidigt bröt jag ihop pga min piercing.. Börjar ångra mig starkt. Tar den historian en annan dag. Förresten! Vi hade Noprov idag, det gick helt ok! Väntar på resultaten. Nu har Fanny precis lagt sig i min säng och jag har satt igång relax musik till henne och stoppat om henne i en fet filt, söt jag är! ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0