26 mars 2012


ph 1 - Fanny när vi var ute och gick 'vilse' på rasten idag :). ph 2 - djuren ute i det fina vädert! ph 3 -PLUGG! ph 4 - världens sötaste kusin

Lite bilder från igår och idag. Blev ju ingen uppdatering igår pga att jag hade så otroligt trevligt. Underbart väder och underbart sällskap! Vi käkade god mat och var ute i solen i flera timmar med världens finaste kusin, kollade på film på kvällen och käkade frukost med Elis imorse, mys ♥ Nu ska jag fortsätta att plugga till No provet imorgon.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0