22 februari 2012



Hejsan, det va ett tag sen.. Nästan. Somnade sent, vaknade ännu senare. Hela dagen har jag legat och degat i sängen (omg, det rimmade). Kollat rakt in i väggen, somnat, drömt, tänkt, kollat in i väggen, somnat and so on. Nu ska jag släpa mig ur sängen, ja jag ligger fortfarande där, och baka något! Va kretiv för en gångs skull!
Förresten, min katt spydde precis och min andra katt äter det. Hoppas verkligen att ni antecknar vid detta laget. Fyfan, måste ringa Fanny!
Trevligt avslut! Kram

Kommentarer
Postat av: Mathilda

BAJA.. ge mig ditt underbara face!

.. nu!

2012-02-22 @ 19:26:30
URL: http://maty.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0