50/50

Tumblr_lu1yg1dncp1qzjp5co1_500_large

Tänkte tipsa er om världens bästa film, som jag såg på bio förra veckan tror jag? Den hamnade bland "top fem" av alla filmer jag sett, fy vad bra den var! 
Jag blev så berörd av denna filmen, så jag grät! Jag avskyr att gråta på bio, men jag kunde verkligen inte hjälpa det. Som plåster på såren hade jag min bästavän brevid som också grät, kändes bättre då you know ;).
Det är svårt att beskriva hur bra denna filmen var, så se den!

Ps. Don't worry om du inte gillar gråtfilmer, jag skrattade en massa genom filmen också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Några olika hemsidor, de flesta från piercing.nu, men också barbarella.se och rockflame.com :-)

2012-02-04 @ 20:04:31
URL: http://lindascrib.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0