Hair and stuff

Jag och mitt hår är en lång historia.. Vår relation går upp och ner beroende på vad det är för väder, vad det är för dag, vad jag har för kläder osv. Ibland står det rakt upp, ibland ligger det ner och ibland vet jag knappt vart jag har det.
Jag vet att det finns tio tusentals tjejer med samma hårproblem som jag.. Cuz that's how girls are.
Mitt hår har varit rött, brunt, blondt, kort, långt, platt och lockigt. Har ändrat min "hårstil" ett antal gånger. Nu satsar jag all in för att få det perfekta hårsvallet, alltså LÅNGT LÅNGT hår och inte bara långt.. Got it? :)
Jag har plattat sönder mitt hår och förstört det ett antal gånger, just därför har jag slutat att platta mitt hår så överdrivet mycket som jag gjorde innan. Har också börjat med ricinolja, tre gånger i veckan, 30 min. Och voila! Ditt hår har växt flera centimeter per månad! Så var rädd om ditt hår! Platta inte där det är väldigt tunt (som i luggen i mitt fall), använd värmeskydd och ta hand om håret! Använd hårinpackning som extra lyx för håret, använd balsam (speciellt i vintermånaderna) för att slippa elektriskt hår!
Ska försöka langa fler hårtips.. Fast punkter nästa gång, detta blev rörigt.

Tumblr_lyq9z4i2br1qkhy83o1_500_large

X_8821a2d4_large

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0