Bilder från gårdagen


Igår va en galet bra dag! Mina favoriter överraskade mig med ballongen, girlanger, en liten krona, kakor, dricka, presenter osv! Underbara vänner ♥
Firade valborg med Fanny på kvällen/mot natten, hade jätte mysigt och käkade chips, marshmallows och vi var dom sista som lämnade elden (om man inte räknar med dom som höll hela saken). Vi satt där i flera timmar!
Idag har det varit min 14-års dag, den började lite tråkigt pga en incident, men det blev toppen sen! Har fått massa fint. Imorgon börjar skolan igen, har varit välbehövligt och skönt med långhelg..
Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Roligt att du ska kommentera, men först, lite små regler:

* På min blogg får du inte ta saker utan tillåtelse

* Vi kan gärna följa varandra på bloglovin

* Om du har en fråga kan du nå mig via en vanlig kommentar eller: [email protected]

* Glöm inte att jag kan se din IP-adress!



Ditt fina namn, tack:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0